Regeneracja części samochodowych

Zobacz Naszą ofertę

Regeneracja przekładni kierowniczej

Stałe korzystanie z samochodu na polskich autostradach nie służy układowi kierowniczemu. Układ kierowniczy odpowiada za komfort kierowcy i pasażerów, a każda przekładnia narażana jest na przeciążenia. To dziury i nierówności na drodze niszczą układ kierowniczy.

Czym jest maglownica zwana przekładnią kierowniczą? Maglownica jest to mechanizm, który przenosi ruch kierownicy na ruch mechanizmu zwrotniczego i odpowiada za skręt kół. Kiedy w przekładni pojawi się luz i poczujesz to na kole kierownicy, to czeka cię regeneracja przekładni kierowniczej! Słyszalne stuknięcia przy wjechaniu na dziury to standardowe objawy uszkodzonej przekładni. Na szczęście nie trzeba kupować nowej bo można ją zregenerować. Regeneracja obejmuje demontaż zepsutej przekładni i skasowaniu w niej luzu. Końcowe koszty za regenerację uzależniona jest od tego, czy nie ma innego rodzaju uszkodzeń typu wyciek płynu z przekładni. Każdorazowo regeneracja przekładni kierowniczej i naprawa maglownic z wymianą musi zakończyć się ustawianiem zbieżności kół.

regeneracja rozrusznika i alternatora

Prądnica prądu – alternator i urządzenie do uruchamiania silnika spalinowego to elementy w samochodzie, które muszą działać bez problemu. Prądnica to specjalna główna elektrownia dla Twojego samochodu, a rozrusznik jest konieczny, żebyś potrafił włączyć silnik. Pracują za każdym razem jak uruchomisz samochód, dlatego szybko się zużywają. Jeżeli nie potrafisz odpalić auta dla przykładu w mrozie, a spieszysz się do firmy, to może być wina akumulatora lub alternatora, który jest niewydajny. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom nie trzeba od razu wymieniać alternatora na nowy można go tak jak rozrusznik zregenerować.Nasi wykwalifikowani eksperci naprawiają wszystkie rodzaje rozruszników oraz alternatorów od 1998 roku. Z tego względu jesteśmy najlepsi w regeneracji alternatorów i rozruszników w Rzeszowie i często doceniani przez klientów.

W jaki sposób przebiega regeneracja alternatora lub rozrusznika?
Wymieniamy zużyte elementy i składamy ponownie. Podczas regeneracji rozrusznika i alternatora delikatnie oczyszczana oraz pomalowana jest cześć korpusu i wymienione na nowe są:

  • łożyska
  • półprzewodniki
  • regulatory napięcia


W efekcie, otrzymamy w pełni sprawną część.

Regeneracja turbin i turbosprężarek

Przyjmuje się się, iż już po przejechaniu samochodem dwustu tysięcy kilometrów turbo wyeksploatowuje się. Panuje opinia mówi, że kiedy dojdzie do uszkodzenia turbosprężarki to nie można jej naprawić. To nieprawda. SERWIS SAMOCHODOWY TRT od 1998 roku regenerujemy turbosprężarki. Prawidłowo przeprowadzony proces regeneracyjny zapewnia w przyszłości funkcjonowanie turbiny jak nowejDo regeneracji turbosprężarek jest potrzebny innowacyjny stół diagnostyczny. Zlecona regeneracja jest w rękach wykwalifikowanych mechaników. Oznacza to, że powierzona nam sprężarka jest w dobrych rękach, a regeneracja sprężarki zrobiona będzie w naszym zakładzie gwarantuje bezawaryjną jazdę, liczoną w dziesiątkach lub i setkach tysięcy kilometrów. W pierwszej kolejności, regeneracja turbin zaczyna się tym, iż wszystkie elementy myjemy i piaskujemy korpus. Podczas regeneracji najczęściej jest wymieniany wirnik oraz łopatki, łożyska lub cały rdzeń. Kolejny krok polega na wyważeniu i koła kompresji. Po poskładaniu rdzenia turbiny regeneracja turbosprężarki jest ukończona. Wykonujemy testy szczelności, po czym turbina będzie założona w pojeździe i możesz ruszyć w trasę!

Regeneracja pompy wtryskowej

Auto straciło moc?, a dodatkowo dymi. Ktoś powiedział, że to wina pompy wtryskowej i powinieneś kupić nową pompę. Prawda to? Zatrzymaj się, najpierw sprawdźmy czy to na pewno uszkodzona jest pompa. Nawet jeśli tak, to pomyśl o regeneracji pompy wtryskowej w naszym zakładzie SERWIS SAMOCHODOWY TRT, który znajdziesz w Rzeszowie!

Jak przebiega regeneracja pompy wtryskowej?
Proces naprawczy rozpoczynamy od odczytania wskaźników sterownika pompy i zweryfikowania przypuszczalnych błędów. Po zdemontowaniu części obudowujących pompę, czas na skontrolowanie podzespołów mechanicznych jak i elektronicznych. Diagnostyka obejmuje: sterownik elektroniki, czujnik Halla, pompa zasilająca, regulator kąta zapłonu, tłoczki wysokiego ciśnienia, głowica, obudowa. Po zamontowaniu pompa trafi na stół probierczy, gdzie wykonane będą testy oraz regulacja jej pracy. Zadowalający rezultat testu zapewnia, że utrzymane będą podczas jazdy optymalne wartości dawek paliwa oraz kąta wtrysku w całym zasięgu prędkości obrotowej. Kompletną regenerację pompy wtryskowej w zależności od modelu auta da się wykonać nawet 65% taniej niż gdyby kupić nową w serwisie.

Regeneracja Wtryskiwaczy

W regeneracji wtrysków mamy 25 lat doświadczenia. Od początku przeprowadzamy efektywną regenerację wtryskiwaczy paliwa. Umożliwiają nam to nowoczesne urządzenia do testowania oraz probiercze stanowiska, w które stale inwestujemy.

Regenerujemy wtryski do wszystkich samochodów a w szczególności w Suzuki, Isuzu, KIA, Toyota, Ferrari, Lamborghini, Seat, Audi, Pontiac, Alfa Romeo, Lexus, Fiat, Dodge, Bugatti, Honda. Klient ma pewność, że wymienione podzespoły będą działały jak z fabryki. Naprawa wtrysków doprowadzi do tego, że Twój pojazd znów będzie miał moc! Regeneracja wtrysków w SERWIS SAMOCHODOWY TRT w Rzeszowie obejmie tak samo wtryski do aut benzynowych, jak i diesela. Poza innowacyjną aparaturą korzystamy z nieagresywnych środków oczyszczających dbając o środowisko. Każdorazowo uwzględniamy fabryczne parametry techniczne wtryskiwaczy paliwa. Każda regeneracja wtrysków w naszym serwisie odbywa się według ustalonego schematu. Od prac demontażowych, przez montaż, aż po zbadanie nowo założonych części. Sprawne wtryskiwacze testowane są tuż przed założeniem w silnikuCena za usługę regeneracji wtrysków to mały ułamek kosztu zakupu nowych części. Z tego powodu naprawa wtryskiwaczy powinna być dobrą praktyką. Na każdą naprawdę wtrysków udzielamy gwarancje.

Regeneracja zacisków hamulcowych

Jeśli grzeje ci się koło to prawdopodobnie masz zacisk do regeneracjiDobra regeneracja zacisków hamulcowych w Rzeszowie to nie jest prosta sprawa. Dlatego wybierz warsztat z doświadczeniem.

Dlaczego trzeba regenerować zaciski hamulcowe?
Regeneracja zacisków hamulcowych to priorytet, gdy hamulce są częściowo zblokowane. Tłoczki hamulcowe i prowadnice zacierają się na skutek większych obciążeń, zanieczyszczeń, korozji oraz funkcjonowania w wysokich temperaturach.

Jak przebiega regeneracja zacisków hamulcowych?
Najpierw nasz diagnosta sprawdzi zacisk i tłoczysko. Oceni, czy da się to zregenerować. Później w SERWIS SAMOCHODOWY TRT rozbieramy całość na mniejsze podzespoły, przeprowadzając częściowe piaskowanie. Po zmienieniu gumek oraz oczyszczaniu lub wymianie na nowe tłoczków nakładamy smar na ślizgi zacisku. Regeneracja hamulców zakończy się testem sił hamowania. Szybka regeneracja pozwoli oszczędzić czas i pieniądze w portfelu gwarantując w 100% sprawne hamulce.

Regeneracja filtrów dpf/fap

Oferujemy profesjonalną usługę regeneracji filtrów DPF/FAP, która pozwoli Ci przywrócić optymalną wydajność i sprawność Twojego pojazdu.

Nasz zespół specjalistów posiada bogate doświadczenie w dziedzinie regeneracji filtrów cząstek stałych (DPF) oraz filtrów cząstek stałych w katalizatorach (FAP). Pracujemy z różnymi typami filtrów, zarówno dla samochodów osobowych, jak i ciężarowych.

Nasza regeneracja filtrów DPF/FAP jest ekologiczna i oszczędna, pozwalając Ci zaoszczędzić na kosztach związanych z zakupem nowego filtra. Dodatkowo, regularne regeneracje mogą znacznie przedłużyć żywotność Twojego filtra, co przekłada się na długotrwałą oszczędność i ochronę środowiska.

Zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu w dziedzinie regeneracji filtrów DPF/FAP. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na usługę i cieszyć się wydajnym i ekologicznym działaniem Twojego pojazdu.