Mechanik samochodowy Rzeszów

Zobacz Naszą ofertę

Wymiana amortyzatorów przód tył

Kluczową rolą amortyzatorów jest zagwarantowanie styczności opony z jezdnią. Kiedy amortyzator utraci sprawność powyżej 25% wtedy docisk koła do nawierzchni nie będzie wystarczająco mocny, a to wpływa na Twoje bezpieczeństwo. Jak takie zużycie amortyzatora się objawia? Najczęściej zauważasz, że w czasie hamowania szybko włącza się system kontrolujący poślizg kół – ABS, co przedłuża czas hamowania. Co powinieneś robić? Przyjedź do naszego warsztatu SERWIS SAMOCHODOWY TRT i korzystaj z bezpłatnego sprawdzenia sprawności amortyzatorów. Jeśli są uszkodzone wymienimy amortyzatory a ty będziesz miał sprawny samochód. Wszystkie czynności wykonujemy według ustalonego schematu, zgodnie z wytycznymi producenta auta. W warsztacie mamy odpowiednie urządzenia aby przeprowadzić jednoczesną wymianę amortyzatorów z przodu i z tyłu. W niektórych przypadkach wymianę amortyzatorów łączymy z wymianą nowych sprężyn,a o konieczności poszerzenia zakresu zlecenia wymiany amortyzatorów o wymianę sprężyn zawsze informujemy klienta i pytamy o zgodę. Zazwyczaj w trakcie wymiany amortyzatorów zalecamy, wymienić odbojniki, górne łożysko amortyzatora, osłony oraz poduszkę.

Zaufało nam już tysiące klientów, wymieniamy amortyzatory od 25 lat. Zapisz się w wygodnym dla siebie terminie i zadbaj o swój samochód.

Wymiana oleju i filtra

Wymiana oleju, jak i poszczególnych filtrów w tym filtra kabinowego, powietrza i filtr paliwa, bezpośrednio wpływa na stabilną pracę silnika i zapobieganiu dostania się do niego substancji trących z otoczenia. Warto zaznaczyć, że wymiany filtrów powinno się wykonywać wedle instrukcji producenta auta lub częściej np. po przejechaniu 10 tysięcy kilometrówFiltr oleju zbiera odpady wynikające z tarcia wewnątrz silnika i zapobiega ich krążeniu w układzie. Filtr paliwa oczyszcza paliwo m.innymi z rdzy ze zbiornika paliwa z tankowanych paliw, a filtr powietrza zabezpiecza komorę spalania przed brudem. Zlecając wymianę oleju i filtrów najważniejsze jest stosowanie części gwarantujących żywotność silnika. Od 1998 roku wymieniamy filtry i oraz dbamy o samochody mieszkańców Rzeszowie. Nasze doświadczenie to gwarancja jakości, umów się na wymianę filtrów i oleju.

Wtryski: wyciąganie i wykręcenia

Pomimo, że wtryski to nieduże części silnika, to są to najbardziej zapracowane elementy silnika, zarówno w o zapłonie samoczynnym jak i benzynowym. Wtryskują one (wtryskiwacze) optymalną porcję paliwa pod specjalnym ciśnieniem do komory spalania oraz zapewniają właściwy stan rozpylenia paliwa. Jeżeli dostrzegasz ogólny spadek osiągów w trakcie jazdy autem, to być może konieczna jest regeneracja wtrysków w naszym zakładzie – SERWIS SAMOCHODOWY TRT. Aby prawidłowo wykonać regenerację wtryskiwaczy, musimy je najpierw wykręcić. Wykręcamy wtryski, również zapieczone. Czasami to trudne, ale uszkodzone (wtryski) są po prostu bardziej angażujące. Współpracujemy także z innymi serwisami samochodowymi i na ich zlecenie wyciągamy wtryski u nich. Zmiana zapieczonych wtrysków wymaga wykręcania i odkręcenia wielu części, tym przewody paliwowe, przewody zasilające i powrotne, czasami przewody elektryczne. Od 25 lat wykręcamy wtryski w różnych markach samochodów, takich marek jak Suzuki, Isuzu, KIA, Toyota, Ferrari, Lamborghini, Seat, Audi, Pontiac, Alfa Romeo, Lexus, Fiat, Dodge, Bugatti, Honda. Serwis przeprowadzamy szybko, mając na względzie budżet kierowcy. Wymiana wtrysków przywróci moc twojemu samochodowi.

Remont silnika

Czujesz utratę mocy? Powodów takiego zachowania silnika może być wiele, ale może być to uszkodzona uszczelka pod głowicąJakie są inne objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? 
Jest ich wiele:

dziwna maź na korku od od wlewu do chłodnicy, wyraźny w kabinie kierowcy swąd, nietypowy kolor spalin z rury wydechowej, nierówna praca na wolnych obrotach, wysoka temperatura silnika, bąbelki w płynie chłodzącym w zbiorniku wyrównawczym, napęczniałe przewody z płynem chłodniczym, wydostawanie się spalin z pod bagnetu olejowego, słyszalne bulgotanie płynu chłodzącego.

W trakcie wymiany uszczelki pod głowicą dodatkowo wykonuje się: wymianę filtra oraz oleju, wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów, planowanie głowicy, wymianę paska rozrządu. Uszkodzona uszczelka to poważna awaria samochodu. Jeśli podejrzewasz, że tak się stało, to nie zwlekaj i skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy to na pewno trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.

Wymiana rozrządu

Pasek rozrządu to element podlegający stałym obciążeniom. Odpowiada on za ruch obrotowy elementu, na który zakłada się pas na wał przeznaczony do sterowania zaworami. Warto go wymieniać co około od 80 do 150 tysięcy kilometrów. Zależy to od wymogów technicznych samochodu. Dokładne dane należy pobrać w Instrukcji do auta. Zużyty pasek może zerwać się i trwale uszkodzić silnik. Z tego powodu planuj z wyprzedzeniem serwis z wymianą paska i łańcucha rozrządu. W naszym warsztacie SERWIS SAMOCHODOWY TRT w Rzeszowie przeprowadzamy usługę kompleksowo. Razem z paskiem rozrządu zmienimy także inne elementy układu. Zaliczają się do nich: napinacze, pompa wody, uszczelniacze wałka i rolki. Podobnie jak pasek działa łańcuch rozrządu, a jego bezawaryjność zależy od przejechanych kilometrów i podlega on również jak pasek wymianie. Wymiana łańcucha rozrządu konieczna jest wtedy, gdy gdy elementy łańcucha wytrą się. Rozpoznasz to po zmienieniu się dźwięku dźwięku. Wymiana paska rozrządu jest przez właścicieli samochodów często lekceważona. Z kolei, zerwany łańcuch lub pasek zawsze kończy się zniszczeniem silnika. Nie ociągaj się z wymianą paska, łańcucha rozrządu i zarezerwuj termin.

Wymiana klocków i tarcz hamulcowych

Kondycję klocków hamulcowych należy kontrolować regularnie. Zwykłe zużycie się tarcz bądź klocków można łatwo spostrzec, gdyż na ich fakturze pojawią się wytarcia lub wgłębienia. Jeśli dostrzeżesz nawet malutkie pęknięcia to zgłoś się do SERWIS SAMOCHODOWY TRT, gdyż jazda z takimi tarczami stwarza zagrożenie życia. Wymiana klocków hamulcowych jest tym, czym zajmujemy się od 25 lat i odbywa się sprawnie. Przy wymianie tarcz hamulcowych i klocków wszystkie ruchome elementy zabezpieczamy smarem wysokotemperaturowym. Profesjonalny smar zabezpiecza te elementy przed korozją oraz niweluje wibracje i piski Wymiana klocków i tarcz hamulcowych jaką oferujemy w Rzeszowie jest wykonywana dokładnie, każdorazowo ukończy się oczyszczeniem części układu hamulcowego i testem sprawności. O jednej rzeczy musisz nie zapomnieć: nie ociągaj się, o ile przypuszczasz, że układ hamowania nie jest sprawny, od razu skieruj się do zaufanego serwisu!